“Asus Zenfone 3 Kullanıcı Yorumları” için 11 yorum

  1. Bugune kadar kullandigim en berbat telefon tam bir fiyasko alali 6 ay oldu 40 gunluk iken iade talebiyle servise yolladim sarji cok cabuk bitiyordu hatta sarjinin bitmesi icin kullanmaya bile gerek yok kendiliginden bitiyordu sarji iade talep etmeme ragmen kapali kutu ayni cihazdan yolladilar bununda digerinden pek bi farki yok guncellemelerden sonra on kamera mantara bagladi samsung s3 mini bile daha guzel cekiyor batarya sorunu aynen devam gunde 2 defa sarj ediyor aldigima alacagima bin pisman oldum kimseye tavsiye etmem atsan atilmiyor satsan satilmiyor piyasasi zaten yok bi hata yaptik aldik iste icinde bir suru gereksiz uygulama var sil sil bitmiyor Asus bilgisayarlarini bilmiyorum ama telefon isini yapamiyor insanlar yazik gunah paralarini veriyorlar bide kesinlikle tavsiye etmem yeni nesil zenfone 5 ve 5z kullanan kisiler taniyorum hepsi batarya performansindan sikayetci #Asuspişmanlıktır arkadaslar paraniza yazik




    0



    1
  2. Telefonu altı yedi ay kullandıktan sonra suya düşürdüm, bu vakte kadar memnundum telefondan ama tamir ettirmekle falan uğraşmayıp mi 5S Plus aldım. Onunda üstünden bi ay geçti, ikisinin ufak bir karşılaştırmasını yazıyım dedim.

    1- Zenfone 3 ün ekranı bi tık daha iyi, renkler ve keskinlik Mi 5s plus a göre biraz daha iyi.
    2- Yani biliyorum SD625 ile SD821 i karşılaştırmak biraz haksızlık ama aradaki fark çok büyük. Özelliklede internette gezinirken ve youtube’da bi şeyler izlerken aradaki fark çok bariz hale geliyor, Zenfone da en ufak bir ısınma olmazken Mi 5s plus bi yerden sonra cayır cayır yanmaya başlıyor, ve bu da biraz kötü hissettiriyor.
    3- Ses kalitesi konusuna Zenfone 3 açık ara daha yüksek ses veriyor, kulaklıkta ise piyasadaki en iyi telefon diyebiliriz, iphone’dan,Meizu’dan falan çok daha iyi.
    4- Tuş ve usb kablosu konusunda ise, zenfone yine önde, usb kablosu girişi daha sıkı ve bu da daha dayanıklı olduğunun bir göstergesi diyebiliriz, hatta zenfone un kablosu Xiaomi’nin kablosuna göre birkaç milimetre daha kalın, bu da insana güven veriyor. Hala asus un kablosunu kullanıyorum mesela.
    5- Şahsen Asus un arka kamerasının daha kötü olduğunu düşünürdüm ama baya ağır bi şekilde yanılmışım, xiaomi kamera konusunda asus a pek yaklaşamamış, sadece ön kamerada neredeyse eşit gibiler.
    6- Arama kalitesine ise yine asus önde, özellikle de gürültülü ortamlarda hiç sorun yaşatadan konuşabiliyorsunuz.

    Yani kısacası Zenfone 3 ü gerçekten özlüyorum.




    2



    0
  3. Şu anda bu telefonu kullanmaktayım önceki telefonum da zenfone 2ydi.

    Telefonu çok zorlayan biri değilimdir, genelde günlük işlerimi yapmak için kullanırım, bu yüzden zf3 baya yeterli bi telefon benim için.

    Batarya zf2 ye göre çok daha iyi dayanıyor ve açıkçası bataryayı bu kadar efektif kullanan bir telefon olması beni şaşırttı.

    zf2 de uzun süreler hücresel veri kullanarak oyun oynuyodum, telefon biraz ısınıyodu ama performansını etkileyen bi durum söz konusu değildi, bence zf3 te aynısını yapabilir ve hatta belki ısınma bile yapmaz diye umtluyum.

    zf3 te NFC olmaması işin açığı beni pek etkilememişti, alırken en ufak bir tereddüt dahi yaşamadım çünkü zf2 de NFC olmasına rağmen bir ya da iki kere kullanmıştım, bu yüzden pek önem vermedim. Ama NFC olmasa bile WİFİ DİRECT denen özellik sayesinde dosyaları aynı hızda karşıya ulaştırabiliyorum.

    Kamera benim için pek önemli değildir, pek fotoğraf çeken birisi değilim ama zf3 ün kamerası cidden çok iyi, sırf bu telefonun kamerası yüzünden fotoğraf çekmeye ilgi duymaya başladım.

    Wifi ve mobil veri sorunsuz çalışıyor.

    Müzik dinlemeyi seven biri olarak zf3 ten bu konuda pek bi şey beklemiyordum, zf2 de pek bi kalite söz konusu değildi, ki elimdeki kulaklık MDR XB650Bt olduğu için ikisinin uyumundan da pek bi şey beklemiyordum ama kulaklığı deneyince baya bi şok yaşadım, kulaklıktan gelen ses kalitesi cidden çok iyi, paramı iyi harcamışım dedirtti.

    Aslında asus a bu kadar bağlı kalmamın en büyük sebebi, blue light filter denen, göz yormayan ekran teknolojisiydi, gözlerinize değer veriyor ve okumayı da seviyorsanız bu özellik cidden çok işinize yarar, benden demesi, şahsen ben zf de çok fazla şey okuyordum ve bu özelliğin kaybolmasını istemediğim için zf3 aldım ve kesinlikle pişman değilim.

    Telefona kılıf takmanızı öneririm.

    Hiçbir sorunu yok. Kesinlikle öneririm.




    1



    0
  4. Telefonu daha yeni aldım, kesinlikle piyasadaki en iyi telefonlardan biri diyebilirim. Bundan önceki telefonum Samsung note 4 edge idi, iki sene boyunca kullanmıştım ve gayet memnundum, ama eşim yeni bir telefon istiyordu ve bende ona kendi samsung umu verip kendime de zenfone 3 aldım. Telefonu kutudan çıkartırken Samsung Note 4 edge e çok benzettim ama elime alıp oynamaya başladığımda çok daha hızlı olduğunu farkettim. Bir telefona göre hoparlörleri çok çok iyi, renkleri ise çok doğal ve parlak ve de temiz. Fotoğrafların ve videonun kalitesi ise olağanüstü. Hafızasının da 64 gb olduğunu düşünürsek verdiğim her kuruşu haketti diyebilirim. Bu arada 2 terabayta kadar mikro sd kapasitesi varmış ama yani 2 terabaytlık mikro sd yi nerden bulalım 😀 Bu yzden bendeki 128 lik hafıza kartını taktım ve en ufak bir sorun çıkartmadan çalışmaya devam etti. Telefonda diğer telefonlara göre biraz daha fazla bloatware uygulama var ama bu uygulamaların bir çoğu kullanışlı, aralarında fotoğraf edit uygulamaları falan da var ve güzel bir şeyler eklenmiş biraz kurcalamanızı öneririm. Telefonda çekmeme gibi bi durum yok. Ama telefonun en iyi özelliği bana göre bataryasıdır, tek bir şarjla fazla kullanmadan 4 gün kullandığımı biliyorum, batarya ömrünü korumak istiyosanız telefonu %20 ile %80 arasında tutmanızı ve gece uyurken falan telefonu uzun süreli larja bırakmamanızı öneririm. Telefonu yoğun bi şekilde kullanınca da en azından iki gün gidiyor bu arada. Bu vakte kadar asus un bütün ürünlerinin hayranı biri olarak bu sefer kendilerini aştıklarını söyleyebilirim. Bu seviyedeki bir telefonun tek rakibi ya apple dır ya da samsungdur yani, telefon gerçekten çok çok iyi, ve aradaki fiyat farkını da göz önünde bulundurmak lazım, asus diğer telefonların neredeyse yarı fiyatında ve en az onlar kadar iyi performans veriyor.

    Kesinlikle herkese tavsiye ederim, verdiğim paranın fazlasını bile hakeden bir telefon.




    1



    0
  5. Telefon kesinlikle bir hayal kırıklığı, asus telefonun içine o kadar çok dandik dandik uygulama yüklemiş ki işletim sistemi boku yemiş olarak eliyor zaten. Her telefonda sorunsuz olarak çalışan bluetooth özelliği bile düzgün çalışmıyor. Günlerdir uğraşmama rağmen telefonu arabama bağlayamadım, forumlarda falan araştırdığım kadarıyla da birçok kişinin başına gelen bir sorunmuş bu. Biraz daha araştırma yaptım ve günümüz elektrik ve elektronik dünyasında telefonun bluetooth unda bir sıkıntı varsa arabaya bağlamanız pek önerilmiyomuş, arabanın bütün elektrik elektronik aksamını devre dışı bırakabilir falan diyolar, açıkçası korktum ve o kadar parayı vermişken telefonu arabaya bağlyamamak ve hatta keyif alacakken korkmak beni kesinlikle pişman etti. Her güncellemeden sonra telefon dahada çok kafayı yemeyi başladı ve asus telefona neredeyse her gün güncelleme getiriyor, telefonun her yeri bug doldu. Bi daha da asusa falan para veripte telefonunu falan almam, ne bluetootu çalışıyor ne şarjı yani.




    1



    3
  6. Hayatımda sahip olduğum en kötü telefon.
    Telefondan nefret etmemin sebepleri:
    1 telefon güzel görünüyor ama kenarlarının çok ince olması tutarken rahatsız ediyor.
    2 Piyasada bu telefona uyumlu tek bir tane bile kılıf yok.
    3 Ses düğmeleri telefonun yanında değil, onun yerine kameranın yanına koymuşlar, bu da kılıf olayını tamamen bitirmiş.
    4 Orta tuş gerçek bi tuş değil, yani fiziksel değil, dokunmatik bir tuş, ve yanlışlıkla falan basılabiliyor.
    5 Batarya çok çabuk bitiyor.
    6 Dokunmatik yavaş işliyo
    7 Bluetooth mesafesi iphone 4s ten bile daha kısa.
    8 Bloatware, telefonun her yerini saçma sapan uygulamalarla doldurmuşlar.
    9 Telefon sık sık donma yapıyor.

    Telefon her gün yeni bi sorun çıkarıyor, ve ben de bu yüzden telefondan gün geçtikçe nefret ediyorum.

    Asusun diğer telefon markalarının düştüğü hatalara düştüğünü görmek açıkças beni üzdü.

    6 ay kullandım şu ana kadar ama daha fazla kullanabileceğimi sanmıyorum, yakın bir tarihte samsunga dönmeyi düşünüyorum.




    1



    0
  7. Ufak bir inceleme:
    Batarya harika. Aralıksız kullanma süresi 6 saat 24 dakika, bekleme süresi ise 27 saat.

    Performans baya iyi, yani bi amiral emisi değil tabi ama sınıfının en iyisi.

    Ekran düzgün diyebilirim ama samsung un amoled ekranı ile falan yarışamaz, beyaz dengesini ve renk sıcaklıkları pek hoşuma gitmedi.

    Arayüz ve GPS, arayüz oldukça hızlı ama çok fazla saçma uygulama var, Gps gayet hızlı.

    Kamera oldukça iyi, eski telefonum mi 5s plustan, iphone 7‘den, xperia XZ’den falan çok daha iyi, evet bütün bu telefonları bu sırada kullandım, biraz fazla telefon eskiten biriyim. Süper çözünürlük modu baya iyi.

    Telefondan video çekmediğim için o konuyu bilmiyorum.

    Ses kalitesi zayıf, hoparlör ve kulaklık sesi düşük, bassı biraz fazla abartmışlar, titremeli bir ses alıyorsunuz.

    Arama kalitesi iyi, kulak hoparlörü de normal.




    0



    0
  8. Bu yavruyu geçen hafta aldım ve orta sınıf bir telefona göre harika. Telefonun size verdiği yanıtlar çok iyi ve hangi oyunu yüklerseniz yükleyin telefon hiç kasmadan çalıştırıyor. Dizaynı çok iyi ve ısınma yapmıyor. Hoparlörden gelen ses çok iyi, ön ve arka kameraları harika.

    Bütün bu iyi özelliklerinin yanında bi ton gereksiz uygulama yüklemişler. Ve bu uygulamalar sürekli güncelleme yapıyor. Telefonda o kadar gereksiz uygulama varken kendi mesajlaşma uygulaması yok bu yüzden google ın mesaj uygulamasını kullanıyorsunuz ama insan alışıyor.

    Bütçeniz dar ise ama yinede güçlü bir telefon istiyorum diyorsanız tam size göre diyebilirim.

    Ama günümüz teknolojisinde mümkün olmayan imkansız telefonu isteyenlere, ya da 5.5 inçlik ekranda 4k ekran isteyen mikroskop gözlü arkadaşlara falan kesinlikle önermiyorum bu telefonu, sonradan gelip te günahıma girmeyin yani boş yere.

    Sonuç olarak telefon yeterince iyi bir telefon.




    0



    0
  9. Harika bir telefon, 4/64 gb lığını aldım, yurtdışından aldığım için biraz daha ucuza geldi.

    Telefonun arkasının camdan yapılmış olması çok güzel duruyor ama bu sebepten dolayı kaygan ve tutmasıda zor. Şahsen benim çok umrumda değil, çünkü güzel bi kılıf buldum ve oldukça rahat kullanıyorum.

    Önceki telefonum Redmi Note 3 idi, ikisinin de batarya ömrü yakın diyebilirim, ikiside bir günü tam götürüyordu. Yazılım olarak asus un çok çok önde olduğunu söyleyebilirim ve kamera açısından da asus birkaç adım ötede.

    Çift sim özelliği ve 3g/4g dalgaları gayet iyi çalışıyo, mesela birinci simde 3g de takılırken ikinci simde 4g kullanabiliyorum, yakında 2g de bazı ülkelerde tarihe karışacağı için bu özellik oldukça önemli, ki benim gibi seyahat eden biriyseniz herhangi bir sorunla karşılaşmamak için bu telefonu tercih edebilirsiniz.

    Telefon gayet iyi bir telefon, samsung apple ile yarışabilecek bir kalitesi var, kesinlikle 2. sınıf bir telefon almış ya da kullanıyormuş gibi hissettirmiyor.




    0



    0
  10. Kesinlikle göz ardı edilmemesi gereken bir seçenek ama kesinlikle en iyi telefon falan da değil. Fiyatı verdiği performanssa göre iyi diyebiliriz, dizaynı ekranı ve bataryası baya iyi, hepsinin performansı en üst seviyede. Hoparlörü çok güzel, ses çok yüksek ve kaliteli, verilen kulaklıkla çok iyi verim alabiliyorsunuz. Farkettiğim tek eksikliik ise kamera şu ana kadar ve aslında bu telefonu almamın sebeplerinden biriside kamerasının iyi olmasıydı ama bu konua yanılmışım ve yanıldığım için biraz üzgünüm aslında. Yani kamera kötü bi kamera değil ama benim beklentim biraz daha yüksekti, sürekli selfie falan çeken biri olarak çok daha iyi bir performansa ihtiyacım var, yani bence eğer kamera için telefon alıyorsanız zenfone 3 almayın ama onun dışında iyi telefon, dış görüntüsü falanda güzel.




    0



    0
  11. Telefonu bir haftadır kullanıyorum ve şimdiden bi ton sorun çıkardı arkadaş. Lütfen bu telefonu almak gibi bir hataya düşmeyin. Şu ana kadar tuttuğum en kaygan telefon bi kere, dümdüz masaya koyduğunuzda bile kaymaya başlayacak diye endişeleniyorsunuz. Çünkü telefon en ufak eğimde bile kaymaya başlıyo, yani tamam cam yapıyosunuz arkasını ama en azından şu kaymanın önüne geçecek bi şey yapın. Ayrıca telefon kutudan çıkar çıkmaz sorun çıkarmaya başladı, telefonun kilidini açmadan hiçbir bildirim gelmiyo telefona, bi tek facebook messengerdan bildirim alabiliyorum, durduk yere frame rate i düşüyor falan, ve bunların hepsi ilk haftada olduğu için telefondan tiksinmiş durumdayım, sanal bebek kullanıyomuş gibi hissediyorum, kesinlikle tavsiye etmem.




    0



    0

Siz ne düşünüyorsunuz?