“HTC U11 + Kullanıcı Yorumları” için 10 yorum

  1. U11+ bir haftadır kullanıyorum, yaşadığım harika deneyimi sizlerle de paylaşmak istediğim için bir yorum yazayım dedim. Telefonun özellikleriyle aldığım günden beri aralıksız olarak oynuyorum, resmen telefonda geçirdiğim her dakikadan keyif alıyorum. Yıllar yıllar öncesi HTC sensation kullanan biri olarak HTC almaktan biraz geri duruyodum aslında, çünkü bütün modellerinde sadece iyi kamera ve iyi batarya ömrü varmış gibi geliyodu artık, yani performansları düşük gibi geliyordu. Ama bu sefer gerçekten bununla hiç alakası yok durumun. Tamam yine kamerası harika ve batarya ömrü müthiş ve bunlardan tabiki şikayetim yok ama bu sefer performans bu ikisinden de harika. Telefon resmen akıyor. Bence piyasada bundan iyi telefon yoktur. Kamera olarak diğer çoğu firmayı geride bıraktığı bi gerçek zaten, hoparlör olarak bence bir telefonda olabilecek en iyi hoparlöre sahip, telefon gerçekten çok hızlı cevap veriyor insana, yani telefondan bi şey yapmasını istemenizle onu yapması bir oluyor resmen. Bu performanstaki bi telefonu başka bi markadan almaya kalksanız 2 katına yakın para ödemeniz gerekir, HTC nin de sevdiğim yanı bu olmuştur her zaman.




    5



    0
  2. U11 plus’ı bikaç gündür kullanıyorum, bu telefonu alıp almamak konusunda arada kalmışlar için bi post hazırlayayım dedim, öncelikle şunu belirtmem gerek ki ben telefonu oldukça zorlayan biriyimdir, yani süper ağır kullanırım.

    Ekran
    Ekran şahsi fikrimce harika, gayet net ve temiz görüntü veriyor. Genel deneyim olarak bakılırsa, renk dengesi çok iyi, asla göz yormuyor ama şunu da belirtmem lazım ki doğrudan güneş ışığı altında kaldığınızda biraz sönük kalabiliyor, g6 nın ekranı bu konuda daha iyiydi, note 8 ve s8 de yine aynı şekilde bu konuda daha iyiydi. Ama kapalı alanda ve normal bir güneş ışığı altında parlama sorunu yaşamazsınız, hatta geceleri biraz ışığı kısmak zorunda kaldığım oluyor.

    Batarya ömrü
    Telefonun bataryası harika, bir günü çok rahat çıkartıyor, U11 den daha iyi olduğu söyleniyor ama o telefonu deneme fırsatım olmadı, ama dediğim gibi ağır bir kullanıcı olmama rağmen, yani gün içinde en az 7 8 saatimi telefonda geçirmeme rağmen telefonun bataryası en azından geceye kadar gidiyor. Gün içinde şarj etmek gibi bir şey söz konusu değil.

    Hoparlörler:
    Telefondaki hoparlörler çok çok iyi ve çok fazla ses veriyor, bunun haricinde stereo efektini de harika vermişler, sesin kafanızın içinde gezdiğini hissedebiliyosunuz. Sadece müzik konusunda da değil film ya da video falan izlerken de gayet keyif verici bir ses söz konusu. Kulaklıklar da şu ana kadar harika performans veriyor. Klasik HTC kalitesi aslında.

    Arama kalitesi ve sinyal
    Arma kalitesi konusunda da çok başarılı telefon, karşıdakinin sesini çok rahat anlıyorsunuz ve sizin sesiniz de ona çok net gidiyor. Telefonun çekmeme gibi bir sorunu yok, yani bu konuda herhangi bir sıkıntı yaşamadım henüz.

    Genel Performans:
    Telefonu hiçbir yavaşlama ya da donma olmadan tertemiz çalışıyor, şu ana kadar herhangi bi uygulamanın kendinden kapandığı ya da telefonun yeniden başladığı olmadı.

    Yapım Kalitesi:
    HTC yine her zamanki kalitesini korumuş ve tertemiz dayanıklı bir telefon yapmış. Zaten dış görüntüsünden telefonun ne kadar sağlam olduğunu anlıyorsunuz. Ancak telefona kesinlikle bir kılıf takmanızı tavsiye ederim çünkü biraz kaygan.

    Hafıza:
    Telefonun hafızasını bitirecek birine henüz rastlamadım, şahsen benim de bitirebileceğime pek benzemiyor.

    Kamera:
    Kamera bütün ışık koşulları altında harika fotoğraflar çekiyor, gece vakti çekilen fotoğraflar da fena sayılmaz cidden ama itiraf edeyim ki selfie kamerası o kadar harika değil, yani işini yapıyor ama övülecek bir tarafı yok. Ama arka kamerayı sonuna kadar övebilirsiniz.

    Bluetooth ve Wi Fi
    Wi fi çok güzel çekiyor, normalde bilgisayarımın bile wi fi yı görmediği yerden rahat bir şekilde bağlanabiliyorum. Bluetooth un da çekme mesafesi gayet iyi, hatta bence U11 e göre biraz daha genişletilmiş olma ihtimali var, sanki çok daha rahat çekiyor.

    U11 Plus hakkında daha denecek pek bir şey bulamıyorum, ama umarım yukarıda yazdıklarımın bi faydası dokunur, telefonu kesinlikle tavsiye ediyorum, bence telefonun tek eksi yanı başkalarının da dediği gibi doğrudan güneş ışığı aldığında ekranın biraz sönük kalması, ama onun dışında söylenecek eksi bir yanı yok.




    4



    0
  3. Note 8 ve iPhone X alıp iade ettim ikisini de, çünkü ikisinin de bataryası sıradandı, sonunda u11+ aldım ve rahata erdim.

    6gb Ram olması haaarika.
    Batarya kapasitesi harika.
    Ekran boyutu harika.
    Ses kalitesi harika.

    Güneş ışığı altında biraz sönük ama sürekli güneş altında koşturmuyoruz ya.

    Kamerası çok hızlı ve harika fotoğraflar çekiyor.
    Wireless şarjı yok, ama olsaydı da kullanmazdım muhtemelen.
    Hızlı şarj oluyor.
    Gerçekten harika bir telefon.

    Günlük kullanımdan fazlasını istiyor ve hakediyor telefon.
    Edge Sense muhabbeti çok kullanışlı, ama dediğim gibi en iyi yanı bence batarya ömrü, telefonu ne kadar zorlarsanız zorlayın bu batarya için pek farketmiyor. Geçen cumartesi %90a kadar şarj ettim, evde bütün gün wifi da olmama rağmen ve aralıksız 6 saat kullanmama rağmen pazartesi günü saat 5te şarjı %28’di. Ram, batarya ve ses kalitesi üçlüsündeki üstün performansından dolayı herkese tavsiye ederim.




    2



    0
  4. Mate 9 ile U11+ arasındaki farklardan bahsedeceğim.

    U11+’ın artı yanları.
    1- Daha iyi ekran.
    2- IP68 su geçirmez.
    3- Daha iyi kamera.
    4- Daha hızlı ve daha yeni işlemci.
    5- Daha fazla RAM.

    Batarya ağır kullanımda bile 24 saate kadar ömür veriyor, güneş altında o kadar abartıldığı kadar bi sönüklük durumu yok, tamam en iyisi değil ama kesinlikle idare ediyor.

    Eğer Mate 9 alırsanız onun artıları:

    Büyük ekran, gayet iyi hız, iyi işlemci, güzel kamera, U11+ ta olmayan bir kulaklık girişi, ayrıca stereo hoparlör.

    Arada o kadar fazla bi fark yok yani.

    Ben iki telefonu da seviyorum ama mate 9 un 188 gram olması bana biraz fazla geliyor, tamam fazla batarya kapasitesi ve stereo hoparlör var ama telefonu elde tutarken alınan haz da çok önemli.




    0



    2
  5. U11+ kesinlikle harika bir telefon, harika bi dizayna sahip, insanlar gözünü alamıyor telefondan. Ki bendeki siyah rengi olmasına rağmen telefon gümüşi bir renkte parlıyor, cidden göz alıcı. Batarya ömrü şu ana kadar harika.

    Kamera konusuna gelecek olursak, normal U11 ile fotoğraf kalitesi açısından aynı gibi geldi bana ama galiba fotoğrafı çekme süresi biraz daha kısalmış.

    Telefonda tek memnun olmadığım şey, sokaktayken ve tepede güneş varken bi şeyler okumanın zor olması, yani keşke bu konuda bi iki önlem alsalarmış, çünkü telefon çok güzel ama sokağa çıktığımda bankamatik ekranına dönüşmeseymiş.
    Yani bu tabiki o kadar büyütülecek bi sıkıntı değil, özellikle de telefonun performansını göz önünde bulundurunca devede kulak bi eksi olarak kalıyor.




    2



    0
  6. Telefonu internetten sipariş etmiştim ve daha üç gün önce geçti elime, telefonu kutudan çıkartmak harika bir deneyimdi. Öncelikle telefon biraz ağır ama nedense bu insana biraz güven veriyor. Ekranı çoooook büyük ve bence harika, çözünürlüğü göz yormayan ama bütün detayları verebilen bi kıvamda. Şimdi geriye eski telefonumu satmak kaldı sadece. U11+ müthiş olmuş arkadaşlar müthiş.

    Telefona yüklediğim her şey uçar hızda çalışıyor, yükleme ekranı falan çıkmıyor denecek kadar az görüyosunuz, U11 i denemiştim bi arkadaşımda ama aralarında bu kadar fark olmasına inanamıyorum, iki telefon sanki bi sene arayla çıkmış. En basit örneği iki telefon arasındaki ses kalitesi inanılmaz fazla. Batarya ömrü olarak da aynı şekilde U11 e kıyasla çok daha ötede. Ben alalı 3 gün oldu daha ama telefonu sadece bi kere şarj ettim o da dün gece, ki dediğim gibi telefonu neredeyse hiç elimden bırakmadım.

    Şu ana kadar çok etkilenmiş bir vaziyetteyim.

    İnternette telefon hakkında çok atıp tutan olmuş, bence bunu yapanlar sadece markaya garezi olan insanlar, yani bu telefon samsung ya da apple olsaydı eminim ki bu kadar sallamazlardı, HTC ye bu konuda üzülüyorum, hakları yeniyor adamların. Bence bu konuda yapmaları gereken en mantıklı şey biraz fiyatları aşağı çekip reklam basmak, bu sayede daha büyük bir kitleye daha seri bi şekilde hitap etmiş olurlar. Ne bileyim bi kaç tane inceleme yapan adama telefon gönderip inceleme yaptırabilirler, çünkü telefon en ağır eleştirmenin eline bile verilse o kadar eksisi bulunabilecek bi telefon değil. Şahsen ben pek telefon beğenmeyen biri olarak bu telefona aşık olmuş vaziyetteyim. Dediğim gibi yapılması gereken şey birazcık daha reklam.

    Bu telefon bence HTC nin dizayna en net önem verdiği telefon olmuş, ilk defa HTC nin bi telefonu dış görünüş olarak beğeni topluyor çünkü. Bundan önce aynı şeyi HTC One için yapmışlardı ama U11+ kesinlikle onu geride bırakmış.




    4



    0
  7. Merhabalar, u11+ i iki hafta önce aldım, sadece iki tane tartışmalı konu hakkında yorum yapmak istiyorum.

    1- Bence ekran parlaklığı gayet düzgün, sadece güneş altında biraz zor oluyor ve parlaklığı maksimuma çıkarmanız gerekiyor, ama maksiumuda bi sorun yok yani gayet okunuyor. Daha iyisi olabilir miydi? Tabii ki daha iyisi olabilirdi ama bence eleştirilcek kadar bir sorun yok. Bu arada iç mekandayken hiçbir sorun yok. Ekran müthiş denecek kadar iyi.

    2- Bataryaya yetersiz diyenler olmuş, ben daha ilk gün telefonu 8 9 saat kullandım telefon bana mısın demedi, o günden beri de günde en az 6 7 saat kullanıyorum ve o günü çok rahat çıkartıyor, yani bu kadar ekranı olan ve bu kadar kuvvetli bi işlemciye ve ram e sahip bi telefondan ağır kullanımda bir gün batarya ömrü almak harika bir şey. Normal kullanan bi insan çok eminim ki 2 günü falan rahat rahat görüyordur.

    3.5 mm jack muhabbetine gelecek olursak, bence mantıklı olmuş, he tabii şu anda bu konuda bir geçiş dönemindeyiz, ve şu andaki bluetooth teknolojisi kayıpsız ses aktarımını tam olarak sağlayamıyor. Yani konuşmada ya da bir müzik dinlerken bluetooth kulaklığınıza gelen ses aslında kayıba uğramış ses oluyor, yani kalitesi düşük oluyor. Normal bir dinleyici bunu kesinlikle anlayamaz bu arada, ama bu işe gönül vermiş ben gibi insanlar aradaki farkı kesinlikle anlayacaktır. Ama, aması var. Bu ama da bunun artık yeni bir teknoloji olduğu ve bu teknolojiye firmaların bir yerden ayak uydurmaya çalışması gerektiğidir, bu işe ne kadar çabuk başlarlarsa bi o kadar çabuk ilerleme katedecekleri anlamına gelir. Yani bence HTC bunu yaparak kesinlikle güzel bir hareket yapmış. Zaten usb ile daha kaliteli dinlenebiliyor, illa bluetooth kullanmaya gerek yok.

    Umarım yorumum faydalı olmuştur.




    5



    0
  8. HTC nin ölümüne hayranıydım…. htc one x, htc one x+, htc one m7, htc one m8 (efsane), one m9 plus telefonlarını kullanmıştım ve bu telefonlar htc nin dünya klasmanında çıkardığı harika telefonlardı… o adar iyilerdi ki 3000 4000 lira para verirdim o telefonlara yani… HTC telefonlarını htc m9 plus a kadar kullandım, sonra çıkan htc 10, htc u11 ve htc u11+ modellerini görmek beni üzdü… bu telefonlar dizayn konusunda malesef çok geride kalmış telefonlar… çok kötüler yani… çinli firmalar bile daha iyi dizaynlar yapıyor artık…. bana göre htc nin iki büyük hatası var, bunlar:

    1) HTC logosunu ekrandan kaldırmaları.
    Yani siz kendi markanızı satmazken, insanlardan almasını nası bekliyosunuz.
    HTC en eski markalardan bi tanesidir… iphone samsung gibi dev markaların ilk rakibidir… şimdiyse o logoyu sildikten sonra kimse elindeki telefonun htc olduğunu bile anlamıyor… çin markalı telefonlardan sanıyorlar… ki o telefonların hiçbir değeri yok…. htc markası kendi marka değerini kaybediyor yani anlıyacağınız.

    2) lütfen eski metal dizaynı geri getirin… harika bir dizayndı o…. telefon çok şık ve lüks görünüyordu….

    Ayrıca kulaklık girişinide geri getirin.




    1



    0
  9. Bende htc u11 var ve yakın zamanda htc u11 plus almayı düşünüyorum ama HTC bence hiçbir zaman Samsungu geride bırakamayacak, çünkü telefonların reklamını hiç yapmıyolar, yani reklam yapmadan bu piyasada başaralı olamazsınız, ben televizyonu ne zaman açsam en azından bi tane samsung s8 reklamı ya da note 8 reklamı görüyorum, aynı şekilde reklam panolarında da öyle, hatta huawei mate 10 pro reklamı da görüyorum ama bi tane bile HTC reklamı görmedim.

    HTC yöneticilerinin şu telefon pazarında başarılı olmaya yönelik bildikleri bi şey varsa ben de adam değilim, umarım yakın zamanda bi değişikliğe giderler, yoksa bu gidişle gerçekten hiçbir şey olmaz htcden, yani bi de güzel telefon üretiyolar.
    Bundan önce çok amiral gemisi telefon ve marka kullandım. Ama HTC de karar kıldım, çünkü telefonların yapım kalitesi harika, hızlı ve asla lag yapmıyor, kesinlikle stabil bir telefon, her zaman istediğiniz performansı veriyor ama dediğim gibi pazarlama yok adamlarda. HTC nin asıl çalışması gereken konu bu. Çünkü htc marka bi tane bile telefonu eline almamış insanların gözünde bile dandik bir marka gibi görünüyor, oysa pazardaki en büyük markalardan bi tanesi.
    Kamera performansı olarak pixel 2 den iyi, ki pixel 2, 4k muhabbetinde piyasada bütün diğer telefonlardan daha iyidir. 4 tane mikrofonu var, bu konuda harika. 6+ saat ekran ömrü veriyor. Yani bi telefondan beklenen her şey var kısacası.




    1



    0
  10. Telefonu aldığım gibi iade ettim, çünkü ekranı çok karanlık ve kesinlikle Oneplus 5t nin ekranı kadar parlak değil . Ayrıca telefon çok ağır geldi, eski telefonum onePlus 5t bu kadar ağır değildi.

    LCD ekran görüntü olarak iyiydi aslında, yani kullanılırdı ama parlaklığı çok kısıktı, en yüksek ışıkta bile o kadar parlak olmuyodu, bunun yanı sıra kulaklık girişinin olmaması ve telefonun baya ağır olması sonucu iade isteğinde bulundum.

    HTC den isteklerimiz netti aslında, HTC U11 de 128 gb hafızanın yanına, 6gb ram yerine 8 gb ram koyacaklardı, 3.5 mm jack ı koycaklardı bi de AMOLED ekran koycaklardı işte o zaman harika olurdu, geri kalan her şey aynı kalsa da olurdu. Bu bahsettiğim telefon cidden efsane bi telefon olurdu ve kapış kapış giderdi. Bu arada telefonu sıkma fonksiyonu gerçekten çok güzel bir özellik.

    Yani genel olarak hayal kırıklığına uğradım diyebilirim, u11+ tan gerçekten çok daha fazlasını bekliyodum… ekranın sönük olması dışında cebimde bi iki kere açıldığına şahit oldum, wi fi data da biraz hızlı şarj yiyor, bu arada telefonun ışığını en kısığa getirdiğinizde ekran nerdeyse hiç görünmeyecek kadar karanlık oluyor.

    Keşke daha iyi özellikleri olsaydı, bu fiyat bu telefona fazla.




    1



    1

Siz ne düşünüyorsunuz?