“Huawei P20 Lite Kullanıcı Yorumları” için 37 yorum

  1. Ben bu teli 5 gün önce aldım ve çok memnunum resim çeken biri olarak harika net resimler çekiyor ve çok sıkıla nette dolaşırım bir ısınma görmedim cihazda pili harika çok iyi beklentimden de iyi bundan önce iphone 7 kullanıyordum cihaz ısınma yapıyordu ve gece fotoğrafları bunun kadar netlik vermiyordu şiddetle tavsiye ediyorum yeni versiyonunu ve üst modellerini ben p20 lite aldım ama ilerde kesinlikle alacağım cihaz yine huawei olacak bundan eminim çok memnun kaldım cihazdan




    31



    24
  2. Arkadaşlar 1 haftadır kullanıyorum. Almadan önce çok araştırdım sonun da aldım. Kamerası her insanı tatmin edecek özellikte ısınma sorunu kesinlikle var aşırı değil. Arada kasmalar oluyor güncelleme geldiğinde düzelir umarım oyunlarda kasma yok yüksek grafiklilerde sıkıntı tabi. Ancak hepsini geçtim en çok sinirimi bozan hoparlör ün yanına mikrafonu koymuşlar ve SAÇMALIK! Genellikle sosyal medya kullanıyorum inst da hikaye atıcağım zaman ses kaydettiğimde hoparlör den çıkan ses direkt mikrafona geldiği için cızırtılı yüksek ses çıkıyor bunu tasarlayan mühendise burdan selamlar. Umarım anlatabilmişimdir.




    24



    17
  3. arkadaşlar eğer fazla oyun oynamayan biri iseniz ve telefonu elinden düşürmeyen biri değilseniz kesinlikle almanızı tavsiye ederim . bende kullanıyorum gayet memnunum ıphone x e benziyor diye dalga geçiyorlarmış boşverin zaten ıphone x te mavi renk yok mavi ren p20 lite alırsanız bayılırlar ve dalga geçemezler ayrıca şu salak salak yok bilmem gece çook kötü çekiyormuş gibi yorumlara da aldanmayın fotoraf çekmeyi bilmeyenler böyle bir yorum yapsa ne olu ? ben gece gayet net fotoğraflar çıkarabiliyorum telefondan .
    şu anda doların yükselmesiyle yeni çıkan telefonların fiyatı yükselebilir şuan p20 lite 2600 tl mağazalrda ama bence yakında artıcak acele edin derim.




    20



    9
  4. Huawei P20 lite Tek kelime ile mükemmel akıcı hızlı sizi yormayan bir cihaz
    Bende korkuyordum acaba donarmi kasar mi
    Alakası yok cihaz akıyor arkadaşlar
    Klavye hatasız en korktuğum noktaydi klavye
    En güzeli cihazla birlikte gelen bir uygulama sayesinde eski ios cihazinizdaki yedeklemeyi
    Basit birkaç işlem ile p20 cihazınıza aktarabiliyorsunuz
    Normalde ben forumlarda böyle yorum yapmayı sevmem uğraşmam ama sırf ilk defa bu telefon hak ettiği için yazdım
    Gönlünüz rahat olsun bana güvenin




    39



    9
  5. bu telefonu eleştiren yorumlar neden hep olumsuz puan alıyor!? ille duymak istediklerinizi mi yazalım? ya da telefon çok iyi de sadece siz mi biliyorsunuz!? yazıktır günahtır buna verilen paralara. telefonun tek iyi yanı mavi renkli olanın rengi. tüm özellikleri ile aynısını hatta daha iyisini xiaomi 1200-1600 tl ye satıyor. plastik lens ve mercimekten küçük sensöre, android güncellemesi alamayacak eski bir işlemciye sahip bu telefona 2bin lira çok para.




    27



    41
  6. Huawei p20 lite almayı düşünüyorum. Fazla oyun oynamam ama sosyal medyayı oldukça aktif kullanırım. Program geçişlerinde ya da program içinde herhangi bir kasma ya da ısınma oluyor mu? Cevaplarsanız sevinirim.




    48



    32
  7. 3 haftadır kullanıyorum p20 lite yi hızlı şarjı işe yaramıyor 3 saatte fln doluyo gece kamerası aşırı kötü parmak izinin olduğu yer çok ısınıyo telefonu elinizden düşürmüyosanızda 6 saat fln idare edio oyun için




    26



    78
  8. Telefonu alalı 3 gün oldu. Eğer telefonu elinden hiç bırakmayan biri iseniz telefonun şarjı 1 günü çıkartmıyor saat akşam 6 gibi biter şarjınız ama yok ben normal kullanırım derseniz bir günü çıkartır telefon. Görünüm olarak çok hoş ön ve arka kameraları muazzam. Arka kameranın gece pek iyi iş çıkarttığını söyleyemem. Tek elle kullanıma oldukça uygun çok şık bir telefon performans olarak ben çok beğendim eğer oyun oynuyorsanız normal oyunlarda hiçbir takılma yaşamazsınız ama büyük oyunlarda bazı yerlerde takılmalar olabilir oda çok nadiren olur telefon genel olarak bakılırsa fiyatını fazkasıyla hak ediyor rahatlıkla alabilirsiniz




    78



    17
  9. Genel olarak iyi bir cihaz. 3 gündür kullanıyorum. Pili 1 gün gidiyor ortalama. Note 5 cihazımın ekranı kırıldı ondan dolayı bu cihazı aldım. Karşılaştırmayı elbette note5 ile yapmayacağım çünkü klasman farkı var. Kamerası idare eder. Alan derinliği efekti tamamen dijital. 2. Arka kameranın bir işlevi olduğunu düşünmüyorum. Alan derinliği efekti dijital olarak fotoğrafın croplanıp blur efekti verilmesi ile oluşturuluyor. Çektiğiniz fotoğrafı büyütüp dikkatli bakarsanız çok daha net anlarsınız. Nesenelerin etrafının üstünkörü croplandığını göreceksiniz. Bunun dışında şık bir telefon. İnce uzun yapısı kısmen tek elle kullanıma izin veriyor. Volte özelliği var mı bilmiyorım ancak türk telekom kullanıyorsanız bu telefon için volte desteğinin olmadığını ifade edebilirim. Note5 cihazımda volte aktifti ve mesaj göndererek aktif etmiştim ve güzel çalışıyordu. Ektan kalitesi ortalama diyebilirim. Öncesinde super amoled 4k ekranlı bir telefondan sonra çok çiğ geldi ama dediğim gibi klasman farkı var o yüzden kabul edilebilir. Çentik özelliği güzel bir ayrıntı. Gayet hoş duruyor. Günlük kullanımda oldukça akıcı. Sizi üzmez. Bu ilk huawei deneyimim. Bakalım 1 sene sonra ne olacak:)




    22



    22
  10. Telefonu alalı 3-4 gün oldu bundan önce İPhone kullanıcısıydım. Telefonun şarjı hiç beklemediğim kadar iyi normal sartlarda iPhone kullanırken Powerbank olmadan asla dışarı cıkamazdım ancak günü tamamen kurtarıyor gece uyurken şarja takıyorum (telefon elinden düşmeyen biriyim) kamerası gerçekten muazzam portre modu cok basarılı iphonedan bi eksiği yok. Gercekten öneriyorum ki benimle beraber 2 arkadasım daha aldı. Tam bir fiyat performans telefonu




    109



    27
  11. Telefonu yeni aldım bi yakınım tavsiye etti işin açıkçası. ben dış görünüşüne bayılmıştım ama gün geçtikçe bağlandığım bir cihaz haline geldi öncelikle şundan bahsetme gereği duyuyorum: telefon çok zarif. nasıl diyeceksiniz elde tutumu boyutu görünümü kullanımı çok hoş yani adamlar ufak tefek birçok detay eklemişler. Özelliklerine gelince volte özelliği harika çalışıyor portre modu çok güzel ben bu cihazı kullanırken iPhone dan bir eksiği oldugunu düşünmüyorum aksine ıphone kalitesinde uygun fiyata düşünülmeden alınacak bir telefon. Günümüzde telefon tercihi kumar haline geldi o yuzden önem arz eden bir konu. bu öneme eşlik edeceğinden şüphem yok sesi, kamerası insanı doyuruyor eksik bırakmıyor. bataryasına ayrı değinmek istiyorum. çok oyun oynamıyorum ama sabahtan ikindiye kadar sık aralıklarla telefonla bir şeyler yapıyorum ona rağmen daha 80 in altına düşmedim kesinlikle tavsiye ederim fark arayanların telefonu




    79



    18
  12. Cihazi alalı 4-5 gün oldu çok memnunum p10 lite ve p20 lite arasında kalmıştım kesinlikle p20 lite diyorum kullanışlı ve ince bi telefon mavi rengi müthiş tasarım katmış telefona ayrıca oyunlarda donma kasma yapmıyor. 2Gb oyunu rahatlıkla yuksek çözünürlükte oynuyor ve keyif alıyorum. kamerası çok güzel çekiyor tabi biraz daha kurcalayıp öğrenmem lazım. ilk gün kurulum yaparken ısınmıştı şuan öyle bi sıkıntı yok sadece söyliycegim şu arkadaslar huawei serileri almak istiyorsanız paranız yetiyorsa p20 lite alabilirsiniz ve mavi rengi harıka ayrıca bu telefonda VOLTE ÖZELLİĞİ mevcut bunu sakın gözden kaçırmayın




    43



    13
  13. Merhabalar 3 gun once p20 lite aldim cok memnunum hersegiyle harika bir tel benim anlamadigim ekran isigi otomatikte olmadigi halde neden kisiliyor bunu bileniz varmi yada nasil duzelir bu bunun haricinde 10000 10000000 verim puan olarak tele




    27



    12
  14. Cihaz iphone x e benziyor fakat çakması değil mavi rengi kullanan biri olarak hiçbir arkadaşım bu ne x mi demedi hatta x ten güzelmiş rengi çok hoş diyenler de oldu siz çakma diyen kişileri takmayın bir şey bildikleri yok cihazı kullandıkça mutlu oluyorsunuz alacaklara ,oyun için almıyorlarsa, tavsiye ederim.




    43



    8
  15. Aldigima pisman oldum oyun oynarken cihaz isiniyor hat uzerinden goruntulu arama yok bataryasi da clans of clans oynu oynarken yaklasik 3 saatte bitiyor. beklentilerimi karsilamadi 2015 j7 bile bundan bir tik ustte




    36



    240
    1. hiç alakası yok . cıhaz hıç ısınma yapmıyor.hatta ben need for speed oynuyorkum yüksek çözurtukte sıfır ısınma ve hiç donma yapmıyor.muhteşem bir telefon.hiç düşünmeden alın.




      9



      9
  16. Muhteşem bi telefon 3 haftadır kullanıyorum daha bugün almışım gibi mutluluk veriyo kamerası harika asla kasma takılma yapmyo sarjıda çok iyi gidiyo 1 saat oyun oynuyorum %4 falan azalıyo 12 saat oldu şarjdan alalı elimden hiç düşmedi şuan %61 💕 tavsiye ediyorum kesinlikle




    106



    23
  17. Genç ve dar gelirli kesimin telefondan beklentisi şık tasarım, yüz üstü bırakmicak batarya gücü, uygun fiyat, ön ve arka özellikle ön kamera. Reklam veriyor gibi olucak ama Vodafone de 24 ay taksitli fiyatın telefonun 2040 teleye geliyor kurun fırladığı ve vergi yükünün bu kadar ağır olduğu bu dönemde alınacak mükemmel bi cihaz olarak görüyorum p20 lite.




    60



    16
  18. Mate 10 lite ile p20 lite arasında gittim geldim gittim geldim ve sonunda p20 lite aldım.
    Kağıt üstündeki farkın inanılmaz az olduğunu sanırım herkes biliyodur. Bilmeyenler için ekran boyutu, kamera çözünürlüğü, hafızası, işlemci hızı, yonga seti aynı.
    Farklar ise p20 lite’da çentik var, 20 gram daha hafif, ekran çözünürlüğü daha yüksek, sar değeri daha düşük, android 8.0 oreo var, bataryası daha küçük, yeni teknoloji usb type-c var, NFC var. Ayrıca p20 lite mate 10 lite tan 5 ay daha sonra çıkan yeni bi telefon.

    p20 lite bana ne orta segment ne de üst segment telefon olduğunu hissettiriyor. Böyle ikisinin arasında bir yerde gibi.

    Gündüzleri kamerayla çektiğim fotoğraflar tek kelimeyle muhteşem. Gece çok iyi değil.
    Oyun oynarken hiç sorun çıkarmıyor. Real racing, nfs no limits ve asphalt 8 oynarken ne takılma oluyor ne de ısınma. Nova 3’ü keyifli bir şekilde oynayabiliyorsunuz ama modern combat 5 için aynısını söyleyemeyeceğim. Onda takılmalar oluyor.

    Son olarak p20 lite ın yüz tanıma özelliğiyle birlikte gelen otomatik ekran açılma özelliğine bayıldım.
    Eğer oyun telefonu arıyorsanız bu telefon sizin için uygun olmayabilir ama benim gibi günde en fazla 1 saat oynuyorsanız hem şarjı yeterli olur hem de yepisyeni bir telefonunuz olmuş olur.




    106



    7
  19. Lite modeller genellikle serinin en düşük modelidir. Bu telefonda da aynı durum var. Sıralama p20 lite < p20 < p20 pro şeklinde.
    p20'nin türkiyede satılmayacağı açıklandı ve telefonların fiyatları şu an için şöyle:
    2000 < yok < 4999
    Dolar/euro artışı ile birlikte artık yeni nesil cihazlara 1000 lira seviyesinde sahip olmak pek mümkün olmayacak. Çünkü firmaların satış fiyatı 399 dolar ise 399 dolardır. Bu fiyatı bizi mutlu etmek için, ülkemiz için aşağıya çekme gibi bir durumları olamaz. "Özelliklerine göre fiyatı çok yüksek" gibi yorumları önümüzdeki zamanlarda bolca duyacağınızı düşünüyorum. Ama durum bu..
    Huawei CEO'sunun 2018 yılının şubat ayında CES'te yaptığı konuşmada en büyük üçüncü akıllı telefon üreticisi olduklarını ve birkaç yıl içinde apple'ı geride bırakabileceklerini söylemişti. 1 saatlik bir video ve adamın ingilizcesini anlamak zor ama meraklıları için şuraya bir link bırakayım: https://www.youtube.com/watch?v=NHK8fug7Fbo
    Kendi işlemcilerini üretmeye başlayan ve yapay zeka teknolojisini akıllı telefonlara ilk getiren bu şirketin söylediklerine inanMAMAK çok zor.

    Lafı fazla uzatmadan telefon ile ilgili düşüncelerimi paylaşayım yoksa buraya saatlerce yazabilirim 🙂

    Xiaomi de dahil olmak üzere çin menşeili şirketleri yakından takip ediyorum. Bir önceki telefonum p10 lite idi ve şu an bu yorumu p20 lite tan yazıyorum. p20'nin fiyatının 5000 lira civarı olacağını öğrendiğim anda bu telefonu almaya karar verdim. Aklım p20'de kaldı ama ne yazık ki o kadar parayı verebilecek durumum yok. Neden xioami tercih etmedin diye merak edenler olabilir. En yakın arkadaşımda redmi mi note 3 var. Sanki o telefon da benimmiş gibi sürekli elimde olduğundan tercihimi huawei'den yaptım.

    p20 lite'ın mavi rengini aldım. Telefon aşırı spor duruyor ve basketbol oynayan biri olarak bu telefonu taşımaktan büyük keyif alıyorum.

    Teker teker özelliklerini yazmayacağım buraya çünkü bunlar zaten birçok sitede var.

    Eksi olarak sadece kamerasının gece çekimini söyleyebilirim. Bunu da almadan önce biliyodum zaten. Eğer benim için çok önemli diyorsanız 3000 lira daha verip p20 pro alabilir ve en iyi kameralı telefona sahip olabilirsiniz.




    35



    10
  20. Telefonu üç haftadır kullanıyorum ve oldukça iyi bir telefon olduğunu söyleyebilirim…. telefonun en hoşuma giden özelliklerinden biri hafif olması, bunun dışında bataryası normal bir günde 24 saate kadar dayanıyor, bu süre içerisinde oyun oynuyorum, facebook a giriyorum, viber instagram whatsapp kullanıyorum. Ayrıca kamerası da beni şaşırttı, ben dandik bi kamera bekliyodum ama hem ön hemde arka kamerası gayet iyi fotoğraflar çekebiliyor. Telefonun tek kötü özelliği çok kaygan olması, düşürüp kırıcam diye tırsıyorum. Bu arada parmak izi ve yüz tanıması çok hızlı ve tutarlı.




    27



    8
  21. İşlemcisi tarihte kalmış ve güçsüz bi işlemci, özelliklede telefondaki yeni ve ağır sisteme göre çok çağ dışı resmen, hatta gidip mate 10 un yorumlarını okuyun bi, iki telefondada neredeyse tıpatıp aynı özellikler var, onda bahsedilen performans problemlerinin aynısı bundada var.




    12



    54
  22. Artılar:
    1. Hızlı batarya şarjı 9V/2A
    2. USb. 2.o Type C 1.0 dönüştürülebilir.
    3. Cat6 300/50 Mbps
    4. Tek elle kolay kullanım.
    5. Kutudan OREO ile çıkması.
    6. Şık dizayn.
    7. Kamera dual kamera ve PDAF sensörü ve LED flaşı var.

    Eksiler:
    1. HiSilicon Kirin 659 kullanılmış, performansı günlük kullanım için uygun.
    2. Malite T830 MP2 ama yine performansı iyi sayılabilir.
    3. 3000 mah kapasiteli batarya, en azından 3600 mah olmalıydı.
    4. OS Android 9 a güncelleme almayacak.
    5. iPhone X gibi görünüyor.
    6. Kamera: çok fazla bi şey beklememek lazım zaten, f/2.2 açıklık çok harika fotoğraflar çekebilecek bir kapasitede olmadığını gösteriyo zaten ama beklediğimden de iyi çıktı diyebilirim.




    14



    38
    1. Diyafram açıklığı yüksek kameralar düşük ışıkta daha kötü olmasının yanı sıra yüksek ışıkta daha net fotolar çekimini sağlar. Benim bu telefonun kamerasından istediğim ilk kameranın 2.2 diyaframa ikinci kameranın derinlik algılayıcı olmamasına 1.8 veya 1.7 diyafram açıklığına sahip olmasına ve gece çekim modunda 2. Kameraya geçiş yapmasını isterdim




      1



      0
  23. Telefonun en çok dizaynını beğendim. Fiyatı da uygun olunca çok fazla düşünmeden aldım. Bataryası ihtiyacıma göre tam. Telefonda pek oyun oynamam zaten playstationım var, gerek yok yani:) Telefonu almamdaki sebep iphone 6 dan daha büyük bi ekran istememdi.




    23



    7
  24. Huawei 7x, 10 lite ve 9 lite ın açtığı yaraları kapamak istercesine yapmış bu telefonu, bence sırf bu yüzden bile alınabilir çünkü gayet iyi. Ama hala şu Kirin 659 sevdalarından vazgeçmemişler, telefona şöyle 665 ya da 669 falan koysalardı işte o zaman gerçekten inanılmaz bi telefon olurdu. Telefonun artıları: Çıkıntılar küçültülmüş. 2- telefonu iphone X zannedenler bol bol çıkıyor. 3- NFC var yani samsung ile kapışabilirsiniz. 4- USB type c var.

    Eksiler: 1- eski bi çipset kullanılmış. 2- GPU hala aynı, değişmemiş. 3- Apple kullanıcıları bu telefonu görünce gülümsüyor. 4- kamera 2018 standartlarına göre biraz düşük kalmış. 5 – batarya kapasitesi aynı 9lite ta olduğu gibi ortalamanın altında.
    Yani elinizde idare eden bi telefon varsa almaya değmez, ama kötü bi telefon kullanıyosanız alabilirsiniz.




    10



    18
  25. Üstteki çirkin çıkıntı, wireless şarjın olmaması, 2018 yılındayız ve hala AC yok, bütün avantaj ve dezavantajlarına göre pahalı bir telefon, yani bence alınmasına pek gerek yok, Samsung A8 alır bakarım yoluma. İçindeki çipset Kirin 658 in yeniden tasarlanmış hali, günlük kullanımda iyi ama oyun performansı olarak düşük. Bunun yerine Xiaomi Mi A1 tavsiye ederim, aynı özelliklere sahip neredeyse.




    8



    22
  26. P10 Lite kullanıyodum, samsung HTC, Sony, nokia(windows versiyonu) kullandıktan sonra p10 lite bana harika gelmişti.
    P20 yi bekledim bu sebepten uzun süre, ama iphone X in çakması gibi olduğunu görünce almaktan vazgeçtim. onun yerine gidip P10 aldım, en azından telefonun kendine saygısı var. Huawei ve Asus gibi büyük firmaların iPhone X in dizaynını kopyalamasına gerçekten acıyorum.




    10



    30
    1. kardeşim telefon iphone x çakması felan değil çetiği ilk kullanan iphone zannediyosunuz ama sharp ve bi marka daha çentik kullanmıştı sonra iphone çenciği kullanmaya başladı yani iphoneye özgü bir olay değil çentik muhabbeti kameranında yanda aşşa doğru diziliyor olması pro modelinde 3 kamera var sencede yan yana 3 kamera abes kaçmazmıydı tasarım olarak bunda 2 kamera var okey ama bu seferede üst modellerinden bağımsız olur iphone x marka değeri aşırı yüksek bir cihaz cihaz olabilir ama bu işin içindeysen aslında tasarımının x çakması olmadığını bilmen gerekir




      38



      4
  27. Huawei p9 lite kullandım uzun bir süre, p20 çıksa da alsam diye bekliyodum ama özelliklerine baktıktan sonra bi de o tasarımı gördükten sonra telefondan kesinlikle buz gibi soğudum, 2 senelik çipset var içinde, abicim napıyosunuz yani, en iddialı serilerinizden bi tanesine neden bu kadar dandik işlemci koyuyosunuz. Yani kirin 659 denen işlemci kirin 650 nin adının değiştirilmiş hali resmen, ayrıca GPU su için de aynı şey geçerli, p9 lite tada aynı GPU var ve gün geçtikçe daha da kötüleşiyo, ben şimdi bunu bile bile nasıl gidip bu telefonu alayım yani. ki bu bahsettiğim çipler 2016 da bile sıradan çiplerdi, şimdiyse bildiğin kötüler yani. Ayrıca bu fiyat aralığında SD 660 kullanan telefonlar varken, neden bu telefonu alayım yani, bana herhangi bi bahane vermemişsiniz. Bence zaten harika telefonlar çıkartamayan huawei orta dereceli telefonlarına da bu şekilde davranır yani kötü işlemciler kötü özellikler eklerse batmaktan başka bi şey olmayacak sonları




    14



    34

Siz ne düşünüyorsunuz?