“iPhone 6S Plus Kullanıcı Yorumları” için 20 yorum

  1. Çok sevdiğim, 2 seri ve toplamda 4 yıl kullandığım Samsung Note serisinden sonra Iphone 6S Plus’a geçiş yaptım. Öncelikle Android’den sonra bazı kişiselleştirmelerin olmaması büyük bir eksi gibi hissettiriyordu ancak zamanla alıştıktan sonra IOS’un hızını daha iyi gözlemleyebildim. 2 yıldır kullanmama rağmen performans anlamında çok büyük kayıp yaşamadı, sadece bataryası eskidiği için sarjı çabuk bitiyordu. Garantisi bitmeden Apple Store’da ücretsiz değişimle beraber önceden sürekli Düşük Güç Modu’nda kullanırken artık gerek kalmadan 1 – 1 buçuk gün kullanabiliyorum, açıkçası 0 bir telefon gibi oldu.
    Kamera performansı tabi ki yeni nesil telefonlarla kıyaslanamaz ancak ışıklı ortamlarda oldukça başarılı, düşük ışıkta pek tavsiye etmiyorum. Artık 4K çekim yapan telefonlar olsa da HD çekim benim için yeterli.
    64 GBlik hafızası da tüm fotoğraf ve uygulamalar için yeterli.




    2



    0
  2. IPhone 6s Plus şuan dünyadaki en iyi beş telefondan bir tanesidir, bunun çok net olarak söylüyorum. Bu telefonu android den geçtim ve şuan mutluluktan havaya uçuyorum, en ufak bir pişmanlığım falan yok.

    Samsung ve Apple arasında ki bütün tartışmaları, argümanları ve farklılıkları bir kenara bırak. Telefon o kadar hızlı çalışıyor ki ve o kadar kusursuz ki insan kendini siber uzayın içinde süzülüyor gibi hissediyor. Batarya fenomen olacak kadar iyi. Ekranın temizliği ve parlaklığı bütün beklentilerimi karşıladı. Kamera mükemmele yakın fotoğraflar çekiyor. Arayüz o kadar iyi ve o kadar sakin ki telefon sanki bir işletim sistemi olmadan çalışıyormuş gibi. Kendimi biraz Apple misyonerliği yapıyomuş gibi hissettim ama bu telefonu övmeden duramıyorum.

    Tek bir şey daha soyleyecegim, android daha eğlenceli bir işletim sistemi ve bünyesinde çok daha fazla uygulama barındırıyor. Apple daha sağlam bir işletim sistemine sahip ve bu işletim sistemini daha iyi kullanabilmek için biraz para ihtiyacı var.




    3



    0
  3. Şu ana kadar çıkan her iphone modelini kullanmış biri olarak artık bu tecrübelerimi paylaşayım dedim, ilk çıkanları kıyaslamadan atıp son modelleri karşılaştıracağım.

    Ufak bi sıralama yaptım, ilk 5 i sayacağım:

    5 Numara iPhone SE
    Aslında harika bir telefon, bütün uygulamaları, bütün oyunları canavar gibi çalıştırıyor, boyutundan beklenmeyecek bir performansa sahip, ancak büyük telefon kullanmayı, ve telefonda hem oyun oynayıp hem bi şeyler izlemeyi seven biri olduğum için bu telefonu 5 numaraya atıyorum.

    4 Numara iPhone 7
    Şaşırdınız mı? Evet, iphone 7 ilk üçte değil, ama bunun geçerli bi sebebi var, bu da ekran çözünürlüğünün 6s ile aynı olması, S7 Edge in ekranını gördünüz mü? Cidden harika bi ekran ve iphone’dan önce çıktı, bence apple ın yaptığı en büyük hatalardan biriydi bu ekran seçimi, telefonun geri kalan özellikleri iyi olsa da bu özellik yüzünden gölgede kaldı.

    3 Numara 6s plus
    6s plus nasıl olur da iphone 7 den iyi diye soracak olursanız, 6s plus ın bataryası harika bir batarya, neredeyse iphone 7 nin tüm özelliklerini de taşıyor, bu yüzden 3. sıraya alıyorum kendisini.

    2 Numara iphone 6s
    6s’in 6s+ ve 7 den daha iyi olmasını aklı almayanlar için ufak bi açıklama yapayım, bu telefon fiyat performans olarak harika bi iş çıkartmış bi telefon, kamera olarak üst modellerin kameraları kadar iyi bir kameraya sahip, hatta bence gün ışığında daha iyi fotoğraflar bile çekebiliyor. Bu fiyata böyle bir telefon kaçmaz net olarak, herkese tavsiye ederim.

    1 Numara iphone 7 plus
    Mesela iphone 6s ve 6s plus çıktığında bu iki telefon arasında pek bi fark yoktu, sadece boyutları farklıydı ama bu olay 7 ile 7 plus arasında tam olarak böyle değil, 7 plus ın kamerası harika, telefon çok daha hızlı, oyun konusunda çok daha iyi, kısacası her şeyiyle şu ana kadarki en iyi iphone modeli diyebilirim. Gelecekte çıkacak olan üst modelleriyle kesinlikle uzun bi dönem yarışacak.

    Umarım aklınızda bi fikir oluşturmaya yardımcı olabilmişimdir.
    Teşekkürler.
    Saygılar.




    3



    0
  4. IPhone 6s Plusı üç gün önce aldım. 3 günlük tecrübelerini buraya aktaracağım. Nexus 5 ten gelen biri olarak belki android kullanıp da Apple’a geçmek konusunda şüpheye düşen arkadaşlara yardımcı olmayı umuyorum.

    Bu telefonu almadan önce aslında iki Samsung modeli arasında kalmıştım. Yeni bir telefon alacağım neden android değilde daha farklı bir işletim sistemi olan bir şey almayayım ki dedim, Bu yüzden iPhone 6s Plus aldım, telefonu görüp almamdaki en büyük sebep 3D Touch ve telefonun rengi çok hoşuma gitmeseydi. Şahsen çok fazla oyun oynayan ve bir şeyler okuyan bir insan olarak alacağım telefon ekranının büyük olmasını istiyordum, Bu da telefonu almamın sebeplerinden biri, Şimdiye kadar ki deneyimlerin ise şöyle;

    İlk olarak telefon büyük ve ağır, eski telefonumu elde dolaştırdığım kadar rahat bir şekilde elimde gezdiremiyorum. Ama telefon oldukça sağlam görünüyor. Kullanıcı deneyimi şu ana kadar harika. Androidden biraz daha farklı ve biraz daha iyi. iPhone 6s Plusın en büyük avantajı ise dünyadaki en pahalı telefonlardan birini cebinizde taşıyor olma hissi. Bu his arkadaşlarınıza telefonunuzu gösterdiğinizde ortaya çıkıyor, o kadar parayı boşyere vermedik ya haha.

    Telefonla oyun oynamak gerçekten eğlenceli. Telefonda oyunlar eski telefonumda olduğundan üç kat daha hızlı yükleniyor. Ama grafiklerde gözle görülür bir değişiklik yok.
    Web’de dolaşmak aynı hatta belki biraz daha kötü bile diyebilirim, bazı siteler garip davranıyor ve html kodları gösteriyor, bunun nedenini tam anlayamadım ama belki internet bağlantısından belki de telefonun kendi tarayıcısından kaynaklı olabilir.
    Kamera performansı kesinlikle harika. Nexus bu kalite asla ulaşamayacak. 4K video kalitesi insana gerçekten şaşkınlığa uğratıyor. Batarya ömrü kabul edilebilecek derecede iyi. Kimsenin şikayet etmeye hakkı yok yani. Ama inanılmaz da değil. 3D Touch güzeldi harika ve gerçekten yeni bir şey ama şahsen ben pek kullanmıyorum, bunu kullanmak için telefona biraz daha alışmam gerekiyor muş gibi hissediyorum.

    Sonuç olarak harika bir telefon ve bayıldım diyebilirim, androidden gelen birisi olarak bu kadar sevmem doğal olabilir ama belki iPhone kullanıcıları benim kadar beğenmez.




    2



    0
  5. Şahsen yıllar önce Apple’dan Samsung’a dönmüş ve bir daha apple cihazı almaya tövbe etmiş biri olarak bu telefonu aldım ve şuan inanılmaz mutluyum.
    Geçtiğimiz hafta arkadaşlarla Apple Store a gittik, telefon almak gibi bi niyetim yoktu, Ama telefonu elime aldığımda o kadar çok etkilendim ki eve gidince ilk yaptığım şey samsung telefomumu satılığa çıkartmak oldu. Telefon satılır satılmaz da gidip iPhone 6s plus satın aldım.
    Telefon o kadar iyi çalışıyor ki insan gerçekten bu nasıl bir teknoloji be arkadaş diyor.
    Telefon boyut olarak büyük bir telefon olmaya daha yakın, ama eğer benim gibi bol bol video izleyen, hatta denk geldikçe NBA maçlarını izleyen biriseniz bu sizin için bir avantaja dönüşüyor.

    Aslında telefonda 3D Touchtan başka büyük bir inovasyon örneği yok ama burada gördüğüm şey, Apple’ın halihazırda olan bir teknoloji alıp mükemmelleştirmesi.
    Bu arada telefonda ısınma sorunu yok ve batarya en azından 1,5 gün gidiyor.

    Boy olarak telefonun herkese uymadığının farkındayım ve büyük Apple android çatışmasının Apple tarafına geçtiğimin de farkındayım ama Apple bunu gerçekten hak ediyor telefondan gerçekten çok etkilendim herkese kesinlikle öneririm.




    4



    1
  6. Apple’ın kullandığı işletim sistemi iOS, androidın önerebileceği her şeyden çok daha iyi, bundan daha iyisini bulursanız gelin beni dövün. ciddi diyorum. Nasıl oluyor bilmiyorum ama Apple bir şekilde 2 GB RAM le Samsung ya da başka bir android telefonun dört 5 GB RAM le yapamadığını yapmayı başarıyor, kaynakların farklı kullanımı telefonu yağ gibi çalıştırıyor. Apple şu anda kendinden özellik açısından on kat daha güçlü telefonlarla yarışmaya hazır, bunu nerden biliyon diye soracak olursanız, bu telefonu almanızı tavsiye ederim. İnovasyon bir telefonun içine 16 çekirdekli işlemci sokup üstüne bataryayı yarım saatte bitirecek 42 GB RAM koymak değildir, adamlar bunu senelerdir yapıyor ve her seferinde insanları şaşırtmayı başarıyorlar. Yani bunu bir örnekle açıklayacak olursam, android üreticilerinin yaptığı şey bir Kartal’a altı tane motor koyup Ferrariyle kıyaslamak. Yani o kartal tabi hızlı gidecektir ve tabii ki çok fazla ses çıkartacaktır ama bir Ferrari olabilir mi? Asla.




    2



    0
  7. Selam!

    IPhone 6s plus sürekli olarak Samsung note 5 ile kıyas diyorlar, şahsen ikisinde kullanmış biri olarak sizlere aşağıda kısa kısa iki telefon araısındaki farkı yazacağım.

    – iPhone 6s plus’ın bataryası Samsung’u göre çok daha iyiydi, bataryası mah bazında daha küçük olmasına rağmen çok daha uzun süre dayanıyordu.

    – İki telefonda da genişletilebilir bellek yok, yani burada aslında berabere kalmış gibi görünselerde, androidin olayı sd kart olduğu için Samsung bence burada da geride kaldı.

    Bence Apple’ın daha iyi dolmasının sebebi tamamen iOS yazılımı. İkinci sırada ise Samsung var ve Samsung da androidde birinci sırada.

    Sonuç olarak Apple iPhone 6s Plus Samsung note 5e 1000 basar.




    6



    1
  8. Bu telefon Apple ne kadar iyi telefonlar yaptığının ve yapacağın bir kanıtı, bu telefon en az beş sene boyunca piyasadaki telefonlar arasında en iyi telefonlardan biri olacak, bu kadar rahat söylememin sebebi telefonun optimizasyonunun harika olması, ekranın büyük olmasına rağmen O kadar fazla şarj yememesi ve kamerasının harika olmasından kaynaklı. Bu telefon geçtiğimiz sene sd820 işlemciye karşı galip geldi, seneye de bi üst modeline gelecek, bunu da buraya yazıyorum. Apple ın tek rakibi bana göre inovasyonda en önde gelen firmalardan biri ola Lg dir, samsung yıllardır aynı şeyin daha farklısını yapmakla meşgul. Sonuç olarak bu telefon kesinlikle eskimeyecek bir telefon ve harika işler başarıyor. Tavsiye ederim, siz de edin hatta ettirin.




    1



    1
  9. iphone 6s plus bence harika bi telefon, adamlar yapmış yani, 2017 nin top 5 telefonu arasındadır yani kesinlikle, 2015 senesinde çıkmasına rağmen bu vakte kadar kullandım ve bi kere bile beni yarı yolda bırakmadı. Yani tabi daha üstün özellikli, daha kaliteli kameralara sahip telefonlar çıktı, mesela iphone 7 plus ın kamerası harika, ama bence performans olarak iphone 6s plus hala ilk çıktığı günkü yerini koruyor. Ayrıca artık günümüzde her şey kameradan ibaret değil, bu 4 5 sene öncesiydi, artık teknolojinin de ilerlediğini göz önünde bulundurarak telefonların performansına bakmak daha mantıklı olmaya başladı. Gerçek şu ki yıllardır android kullanan birisiyim, ve apple a karşı duruşum her zaman çok netti, sevmiyordum ve sığ bi şekilde android i daha iyi buluyodum, ancak apple a geçtikten sonra aradaki farkı daha iyi görebildim, meğerse android sıfır bilgi güvenliği olan, ne kadar çok özelliği olursa olsun her daim lag yapan, kötü bi işletim sistemiymiş. Apple a geçtiğimde cidden yaşadığım şoku anlatamam size yani, telefon süper bi şekilde işliyor, IOS denen işletim sistemi, insana bir işletim sisteminin nasıl olması gerektiğini gösteriyor, evet telefonda özelleştirmeye pek izin yok ama bu artık o kadar da önemli değil, bi de zaten telefondaki her şey yeterince güzel. Başlarda sıkıntı ettiğim tek şey ekranın amoled olmamasıydı ama sonradan alıştım ve artık en azından lan ya telefonun ekranında soluk izler falan kalırsa diye dert etmemeye başladım. Yani ekran daha düşük özellikli olsa bile insanın kafasını rahatlatabiliyor.

    Tekrar telefonun performansından bahsedecek olursak, iphone 6s plus her şeyi rahat rahat kaldırıyor, telefonu şahsen küçük bir yatırımmış gibi düşünüyorum, beni sonraki baya bi dertten kurtardı çünkü. Bi de verdiğim paranın karşılığını almak da içimi hoş tutuyor açıkçası. Telefonun yazılımın gittiği yere kadar gidebileceğini bilmek te ayrı güzel bi his. Evet apple baya pahalı bi marka olabilir, ama verdiğiniz paranın karşılığını alıyosanız bu bence çok da önemli bi detay değil.
    Sonuç olarak bence 6s plus almayı düşünüyosanız tereddüt etmenize gerek yok, telefon bu yani sonuçta bi kere para verceksiniz ve senelerce kullanacaksınız, almışken iyisini alın.




    2



    0
  10. Şu anda iPhone 6s 128 GB kullanmaktayım ve telefonumdan oldukça memnunum, sizlere iPhone 6s ile iPhone 6s Plus arasındaki farkları aktaracağım, öncelikle pozitiflerden başlıyorum.

    1 iPhone 6s plusın ekranı daha büyük olması, daha iyi bir seyir zevki ve oyunu zevki veriyor.
    2 iPhone 6s Plus bataryası daha iyi, 6s e kıyasla 2 saat daha uzun gidiyor.
    3 OIS, iPhone 6s Plus ta bu özellik var, bu özellik ne işe yarıyor diyenler için, fotoğrafı çekerken elinizin titremesini ekarte edip imajın daha düzgün çıkmasını sağlıyor.

    Şimdi negatiflerden bahsedecek olursak:

    – iPhone 6s Plus altı inç lik büyüklüğe ve 5:30 inçlik ekran boyuna sahip ve kesinlikle Tekelde kullanılacak bir telefon değil, eğer büyük ellere sahipseniz bu size bir problem yaratmaz, ama mesela ben küçük elli bir insan olarak kullanmayı zor buluyorum. ve tek elle kullanmayı sevdiğim için 6s i tercih ettim.

    İkinci el satış fiyatı: şahsen her zaman uyguladığım bir taktik vardır, bir telefon iki sene kullanır sonra satarım, ülkede ikinci el telefonlar iyi para ediyor ve çok çabuk satılıyor, Bu konuda iPhone 6s daha önde, çünkü iphone 7 plus ile iphone 7 arasındaki farklar çok büyükken 6 ile 6plus arasında teknik bi fark yok. Bu yüzden 6 plus a daha fazla para vermek yerine 7 ya da 7 plus almayı tercih edecektir insanlar.

    Sonuca bakacak olursak bana göre tek elle kullanımı kolay olan ideal büyüklükteki bir telefon almak, devasa bir telefon olmaktan çok daha mantıklı geliyor, bu yüzden iPhone 6s, iPhone 6s Plus’tan çok daha iyi diyebilirim.




    0



    0
  11. iPhone 6s Plusı altı ay önce aldım sahip olduğum en arkadaş canlısı olmayan telefon. iPhone kullanıcılarının nasıl tekrar tekrar gidip iPhone aldığını gerçekten merak ediyorum. Telefonda aramayı bile red edemiyorsunuz. Meşgule atmak gibi bi seçenek yok, yani bunun çok kolay bi şey olması gerekli, bunu neden koymazsınız ki? Bütün whatsapp fotoğrafları galerideki fotoğraflarla karışıyor, klasör sistemi var mı yok mu belli değil, fotoğraf bulmak imkansıza yakın, hotspot açmak için bilim adamı olmak gerekiyor, kamera kalitesi dandik, alarm kurmak bile zor, alarmı kuramıyorsunuz her seferinde yeni bir alarm girmek zorundasınız, bir maili açtığınızda üç seçenek çıkıyo karşınıza, bu üç seçeneğin ortadakine bastığınızda mail kayboluyo ve nereye gittiği belli değil, telefonda bissürü uygulama yüklü, hafızada neredeyse yer kalmamış, şu anda 35 gb yer olmasına rağmen donma yapıyor, tek kelimeyle rezalet vede yazık.

    Yıllardır ipad kullanan ben, apple dan nefret eder hale geldim, eğer telefonları böyle gitmeye devam ederse nokia dan bi farkları kalmayacak benden söylemesi




    0



    5
  12. Yaklaşık 1 ay önce iPhone 6S Plus aldım daha önce Android kullanıcısıydım bir önceki telefonum Nexus 5’di. Niyetim galaxy edge serisinden bir şey almaktı ama sonra bu kadar android kullanımı yeter diye düşündüm. iPhone’un altın görünümünü sevdim lannistermışım gibi hissettiriyor beni =))

    Bu telefonla olan birlikteliğim boyunca tecrübe ettiklerim şöyle; öncelikle çok büyük ve ağır bunu söylemek gerek yani taşıması zor ama aynı zamanda sağlam bir his de veriyor. Androide göre daha hızlı, kullanımı daha kolay ama öyle atla deve de değil. İphone 6S’in en büyük avantajı bir şekilde size piyasadaki en pahalı ve en iyi telefonu kullandığınız hissini veriyor ve başkalarına gösterirken kasılabiliyorsunuz ama başka türlü olsaydı zaten nexus ve iphone arasındaki fiyat farkını açıklama imkanı olmazdı. Oyun ynamak çok keyifli iPhone 6S Plus’da. Nexus 5’e göre 3 kat daha hızlı yükleniyor oyunlar hiç takılmıyor lag yapmıyor v.s.. ama grafiklere ilişkin öyle esaslı bir fark yok. Browsing öyle çok etkileyici değil çünkü çok fazla sayfa açtığınızda telefonun biraz aklı karışıyor görebilirsiniz Nexus bu konuda daha iyiydi diyebilirim safari ile ilgili sorunlardan kaynaklanıyor olabilir. Kamera kesinlikle çok iyi Nexus bu kaliteye kesinlikle ulaşamazdı. 4k video kalitesi ulaşılamaz. Şarj ömrü kabul edilebilir derecede iyi belki bazılarına yeterli gelmeyebilir bu da anlaşılabilir…3d touch çok iyi ve yeni bir özellik çok sevdim

    Sonuç olarak iyi bir telefon. Pahalı. Daha önce iPhone kullanmamış olanlar için çok değişik gelmeyebilir..




    0



    0
  13. iPhone 6s Plus ve Sony Xperia Z5 Premium arasında kalmıştım. Bazı yönlerden farklılar şöyle ki; iPhone 6s plus daha ince ve daha sağlam, kamera kullanımı kolay, 3d touch avantajı XPERİA Z5’e gelirseK: Suya ve toza çok dayanıklı, ekran kapama düğmesi var, ekranın ön tarafında hoparlörü var, SD card özelliği var (hiçbir iPhoneda bulunmayan çok hoş bir şey), bir çok telefonda bulunmayacak değişik özllikler mesela ekranınızda olan biteni kaydedebiliyorsunuz, iki dokunuşla ekranınızı uyandırabiliyorsunuz v.s… Yani iksinin de iyi olduğu ve kötü olduğu noktalar var bu yüzden karar veremiyorum




    0



    0

Siz ne düşünüyorsunuz?