“Sony Xperia XZ1 Kullanıcı Yorumları” için 15 yorum

  1. Alalı 2 ay oluyor mükemmel bir telefon iyi ki almışım dedirten cinsten. Hem hızı hem kalitesi elinize aldığınız andan itibaren kendini hissettiriyor ayrıca tasarımına laf söyleyenler bu işten anlamıyor açık ve net. Fotoğraf çekimi süper özellikle karanlıkta ve ön kamerada beni hayal kırıklığına uğratmadı. Düşünmeden alın derim ben çok düşünmüştüm ve daha önce almadığım için pişmanım. Sony xz1 candır 😊




    12



    0
  2. Bana göre bu telefon mükemmel,tam bir amiral gemisi.Tasarımını ben beğendim beğenmeyenler var ama şu kesin ki çok sağlam bir telefon.2700mAH pil ömrüne sakın kanmayın bir günü hayli hayli götürüyor.Fiyatı çok uygun,2200 TL’ye güvenli bir şekilde internette bulabiliyorum.Bana göre Samsung’a o kadar para vereceğinize bunu alın.Bu telefonun tek dezavantajı karanlıkta iyi fotoğraf çekemiyor.Fakat gün ışığında mükemmel fotoğraflar çekiyor.Parmak izi sorunsuz çalışıyor ve çok güzel bir yerde bulunuyor parmak izi okuyucu.Telefonun oyun performansı da mükemmel.Android 8.0 ile gelen ilk telefondur bu telefon.Fiyatına göre mükemmel bir telefon ve yeni çıkan amiral gemilerin hiç de aşağıda kalmıyor.




    10



    0
    1. Ben de bu telefondan aldım mediamarkt’tan 2600 tl verdim aldığım günden beri şebeke sorunu yaşıyorum telefon kendisini kapalı gösteriyo 13. gün mediamarkt’a götürdüm telefonu kvk ya garantiye değişim için gönderdiler telefonun kasa kısımlarını çizip kırıp geri göndermişler geri gönderdiler garantiye kvk dan beni arayıp bunu siz yapmışsınız diyorlar şimdi telefonun arkasında duran bir firmadan alın arkadaşlar telefonu ben yandım siz yanmayın.




      10



      10
  3. Xz1 su geçirmez sağlamdır samsung gibi nazik deyildir elinizde rahatca tutup oyun oynar muzik dinler video izlersiniz parmaklarınız kenar ekranlara değmez bu enbüyük sıkıntımdı s8 i bırakıcaktım çok telefon araştırdım boşuna araştırmışım xz1i görünce sorgusuz sualsiz diyerleri kadar bile fazla incelemeden gidip aldım cok önceden xperia z kullanmiştım azcok kalitesini bilirim sony nin ama nedense samsunga kapılmışım uzun zamandır şimdi özüme döndüm xz1in hicbi eksi kalır yanı yok gayet sofistik kaliteli bi cihaz sade arayüz kararlı net hizlı performans kafa rahat yani çok açık bişe söylicem başka markalar daha iyi görünebilir çağımıza göre daha ergonomik olabilir menüleri daha cici ve renkli olabilir fakat benim öyle kıyaslıcak çılgın arzularım yok cocuk deyilizki yani boş geliyo ciddiyim umursamıyorum onlarla özel olunmaz göz boyama bu ona göre sapsade oyun kamera sosyal medya muzik ses herşey işinizi görcek emin olun herşey var mükemmel samsug s8i bıraktım artık samsunga para vermem




    10



    0
  4. Sağda solda sürekli sony nin telefonlarını eleştiren insanları görüp anlam veremiyorum gerçekten, özellikle de bu telefona yapılan eleştirilere zerre katlanamıyorum, yani bu telefonda bütün amiral gemisi telefonlarda olan özelliklerin hepsi var bi de üstüne üstük hem düzenli güncellemeleri alıyor hem de kullanıcı arayüzü çok hafif, yani alıp alabileceğiniz en iyi telefonlardan birini neden bu kadar eleştirme ihtiyacı duyarsınız ki? Kamerasından şikayet edenlere özellikle tilt oluyorum. bu telefonun kamerasına laf edebilmek için profesyonel fotoğrafçı falan olmak gerek bence, ki öyle olsanız bile bi telefondan profesyonel makine performansı beklemezsiniz, eğer bir telefondan daha fazlasını bekliyorsanız bilgisayar falan alın yani, ama piyasadaki en sağlam telefonlardan birine laf etmeyin.
    Ayrıca sevmediyseniz buraya gelip neden uzun uzun bu kadar yazı yazmaya kasıyosunuz onu da anlamadım açıkçası beğenmediyseniz almasaydınız kardeşim. Telefonu hiç araştırma yapmadan alıp sonra samsung iphone falan daha iyi diye yorum yapmak kadar saçma bi şey olamaz. Bu arada bence hiçbiri bu telefondan daha iyi değil, telefon sonuçta kullanıcısına göre performans sergileyen bi cihazdır, yani adam akıllı kullanabiliyo olsaydınız düzgün performans alırdınız.

    Bugün aldığınız her telefonu en az 5 sene kadar kullanabilirsiniz, her sene yeni çıkan modellere sadece ufak tefek tasarım yenilikleri ekleniyor, özellikle ekrana ve kameraya, ama beş sene önceki fotoğraflara bakın arada çokta bi fark yoktur, yıllardır teknolojiyi yakından takip eden biri olarak söylüyorum bunu, her sene yapılan reklam kampanyaları ile insanların beynini yıkıyorlar.

    Bunun dışında telefon hakkında söyleyeceklerim şu şekilde, bu sene çıkan neredeyse bütün telefonları kurcaladım ama XZ1’den daha iyisi henüz elime geçmedi, telefonun hem tasarımı hem optimizasyonu harika, elinize aldığınızda premium bir telefon kullandığınızı hissediyorsunuz, açıkçası verdiğim tek bir kuruşa dahi acımadım, çünkü bu telefonu en az 5 6 sene sorunsuz bir şekilde kullanabileceğimi biliyorum, yıllardır sony almak istiyordum aslında ama bu seneye kadar hep garantiye alıp samsung iphone falan almıştım, ama ciddi manada hata yaptığımı ve yanıldığımı daha yeni farkediyorum, sony cidden kalbimi kazanmayı başardı.

    Bence paranızı çöpe atmayın, vermişken az biraz fazla para verip Sony gibi adı kalitesiyle ön plana çıkan bir markanın telefonunu alın ve 5 6 sene sorunsuz bir şekilde kullanın.
    Tabi bu benim fikrimdir, alıp almamak, ya da her sene telefon değiştirmek size kalmış.




    21



    0
  5. XZ1’i 3 gündür kullanıyorum ve inanılmaz beğendim. Telefonun görünüşü ve elde uyandırdığı his ben özel bir telefonum diye bağırıyor resmen. İlk olarak dikkatimi çeken özellikleri, ekrandaki renklerin parlaklığı ve keskinliği, rahat çalışan kullanıcı arayüzü, inanılmaz batarya ömrü ve kulaklıklı ve ya kulaklıksız verdiği harika ses kalitesi oldu.

    Önceki telefonlarımi z1 compact, z2 ve z3 compacttı, sonra sony biraz sapıtmaya başlayınca başka xiaomi mi5 aldım, bu arada sapıtmaktan kastım, benim için telefon dediğinin yapım kalitesi iyi olmalı, sıradandan daha iyi bir batarya ömrü ve işler bir işletim sistemi olmasıdır, sony o dönem çıkarttığı telefonlarda bu özelliklerini tam koruyamıyordu ve beni kaybetti, ama aradan bir iki sene geçince sony i özlediğimi ve o rahat kullanımı canımın çektiğini anladım, araştırmaya başladığımda ise XZ1 ve XZ1 compact a baktım ve sony nin eski kalitesine döndüğünü anladım ve hiç beklemeden gidip telefonu aldım.

    Yıllar sonra sony telefon kullanmak bana kendimi evimde hissettirdi, bunuda eklemeden geçemeyeceğim 🙂




    8



    0
  6. Bendede bundan var, bi aydır kullanıyorm. Batarya çok iyi, ekranın renkleri tam kıvamında, telefon güvenilir ve hızlı bir telefon. Ayrıca telefonu aldığınızda bir aylık güvenlik yaması da yanında geliyor, bedava sirke baldan tatlıdır 🙂 Arka kamera zaten çok iyi ama açıkçası benim ön kameradan pek bi beklentim yoktu, bu yüzden telefonu ilk aldığımda ilk yaptığım şey ön kamerayı açmak oldu ve biraz kaba konuşcam ama resmen g*t oldum, ön kamera şaşırtıcı derecede iyi.
    Gövdesi metal ve camı da gorilla glass 5, yani telefon uzun süre dayanacağa benziyor. yıllardır kullandığım telefonlar arasında şikayetçi olmayacağım tek telefon olmaya aday şu anda, ses kaliteside gayet iyi.
    Herkese kesinlikle tavsiye ederim, telefon cidden hem sağlam hemde çok hızlı.




    4



    0
  7. Telefonun çıkıntısından ve tasarımından şikayetçi olanlar olmuş, arkadaşlar yapmayın, son çıkan S8’e U11’e ve iphone X‘e bakın, insanların hepsi telefonların çok alçaktan düşüp ekranlarının tuzla buz olduğundan şikayetçi, tamam o telefonların dizaynı falan daha iyi olabilir, ya da günümüz teknolojisini daha iyi yansıtan görünümleri olabilir ama şahsen ben yarım metreden düşüp kırılan şık bir telefon yerine kolay kolay kırılmayan ama o kadarda şık olmayan bir telefonu tercih ederim.

    Telefonu bi hafta önce aldım ve şuana kadar süper memnunum. Kameranın kalitesi çok iyi daha önce ki telefonum z3’e göre bile daha iyi. Xperia telefonlarının eskiden kameralarında bi sıkıntı vardı, çekerken çok güzel görünen fotoğraflar galeride bok gibi oluyordu, ama şimdi bu sıkıntı kalkmış fotoğrafların son hali de çektiğinizdeki kadar güzel oluyor. Bu arada 960fps süper slow motion özelliği inanılmaz bir özellik, sırf eğlencesine bununla oynadığım oluyor.

    Ekran 1080 p ama bu çok da bi sorundeğil. Eşimin s8’inde netflixten 4k lık bir şey izliyorduk, ben de sırf karşılaştırmak için yanında xz1 den açtım ama arada bi fark göremedim.

    Sonuç olarak harika ve sağlam bir telefon, oldukçada hızlı, tavsiye ederim.




    3



    0
  8. Önceki telefonum z3+ tı ve dürüst olmak gerekirse bir sürü sorun yaşadım, en büyüklerinden biri telefonun aşırı ısınmasıydı telefon o kadar ısınıyorduki eliniz falan yanıyordu yani o derece, oyun falan asla oynatmıyordu yani. İki telefonun dizaynı arasında o kadar fark yok ama şahsen metal gövdeyi karbona ya da cam gövdeye tercih ederim, en azından telefon biraz daha fazla dayanır. Bu arada xz1 e ekran koruyucu takmaya gerek duymadım çünkü telefon gayet sağlam duruyor. ilk çıktığı günden beri kullanıyorum ve telefon onlarca kere yere düşmesine ramen ekranda en ufak bir çizik falan yok.
    Performans bazında değerlendirecek olursak çok büyük bir ilerleme kaydetmişler, tabi bu telefonu nasıl kullandığınıza da bağlı olarak değişiyor. Eğer telefonu sadece arama yapmaki mesaj atmak ve sosyal medya kullanmak için kullanırsanız, 4 5 senelik bir telefonla arasında pek bi fark göremezsiniz, yani belki facebookta daha rahat aşağılara inersiniz en fazla:)
    Bu telefon hakkında en çok hoşuma giden şey hoparlörleri ve hdr ekranı oldu, telefondan video izlemeyi sevmeyen biri olarak bu telefondan bir şeyler izlemeye bayılıyorum.
    Yıllardır android kullanan biri olmama rağmen ilk defa istediğim performansı bu telefondan alabildim, telefon cidden su gibi akıyor.
    Bu arada dürüst olmak gerekirse telefonun dizaynı oyun oynamak ve video izlemek için harika, çünkü oyun oynarken ya da video izlerken parmağınızı koyacağınız bir yer var. eski bir samsung s8 kullanıcı olarak bunu söylüyorum çünkü o telefonda oyun oynamak yada film izlemek cidden işkenceydi, telefonu nereden tutacağınızı bilmiyorsunuz ki, her yer ekran yani, kenarlardan tutuncada bi yerden sonra el terliyor ve telefon kaymaya başlıyor.
    Z3+ ile kıyasladığım için üzülüyorum aslında çünkü aralarında çok fena bi fark var, bu telefon ona göre çok ileride. Yani eğer bi telefon alıp uzun seneler kullanmak istiyorsanız kesinlikle bu telefonu öneririm, hemde neredeyse her ay güncelleme geliyor ve yapım malzemesi de taş gibi sağlam.




    2



    0
  9. Telefonu geçtiğimiz hafta istanbuldan aldım. Dizaynından yada özelliklerinden etkilendiğimi söyleyemicem. Sony’nin akıllı telefonlarını ve dizaynını seviyorum aslında ama bu telefon için özel ve yeni pek bi şey yapılmamış. Telefonu aldıktan hemen sonra ekrana koruyucu cam takma ihtiyacı duydum, çünkü telefon pek sağlama benzemiyor, bir de çabuk çiziliceğe benziyor açıkçasıi yani sonradan pişman olcağıma şimdiden güvene aldım kendimi.
    Telefonun performansına gelecek olursak Sony’den beklenen kadar iyi bir performans yine ama dediğim gibi çok üst ve yeni bi şeyler yok, aplikasyonlar iyi çalışıyor, hızlı açılıyorlar. Arayüz ise hala kullanıcı dostu ve baya bi özelleştirmeye izin veriyor. En sevdiğim özellik ise ekran ve text boyutunu ayarlamamıza izin vermeleri olmuş bu da telefondan alınan zevki artırıyor.
    Kamera performansı konusunda ise sony hala piyasadaki en iyi kameraya sahip, ama dediğim gibi z3+ ile karşılaştırınca arada yine pek bi fark yok.




    0



    7
    1. Z3+ ısınan sorunlu işlemcili işlemci ram hız arasında dağların dağları arasında fark farkın farkı var kullanın Ozaman karar verin




      4



      0
  10. Bir aydır falan kullanıyorum sony xz1 i. harika bir telefon. Kullanılan malzemeler en üst seviye, kamerası çok iyi ve telefon tek elle çok rahat kullanılıyor. Tamam üst ve altında çıkıntıları olabilir ama telefonlar kullanılmak için yapılmıştır yani sadece dış görüntüsü güzel olacak diye ergonomiklikten vazgeçmeleri zaten saçma olurdu. Yıllardır sony kullanan biri olarak diğer telefonlara göre çok daha uzun süreler dayandığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. İnternette ufak bir araştırma yaparsanız telefonun ne kadar hızlı ve iyi performanslı olduğunu görebilirsiniz.
    Şimdi sayacaklarım ise telefonun cidden hoşuma giden yanları, telefonun arka kamerası zaten efsane ama ön kamerası da 13 megapiksel ve inanılmaz çekimler yapabiliyor. Hoparlörler ciddençok iyi, kaliteli ses veriyorlar, telefonu tek elle tutmak çok kolay, batarya az kullanımda iki günü çok rahat çıkarıyor, ekrandaki renkler ise baya keskin ve gerçekçi, telefonun tepkileri de çok güzel.
    XZ1 şu an piyasadaki alınması en mantıklı telefonlardan bir tanesidir.




    2



    1
  11. Dürüst olmak gerekirse ben XZ1 in çıkıntılı dizaynını baya beğendim, diğer markalar full ekran telefonlar yaparken sony nin kendi tasarımını bozmaması hoşuma gitti ama keşke Xperia z2deki gibi yapsalarmış. Neyse, insanların zaten şu çıkıntısız ekran takıntısını anlamıyorum, ne yapıyosunuz derste porno falan mı izliyosunuz? Gidin evinizde bilgisyardan izleyin öylesi daha güzel oluyor:) Yani bi de çıkıntısı olmayan telefonlar cidden kullanışsız, mesela s8’de orta tuş ya da fiziksel hiçbir tuş kalmamış, bunun yerine o menüyü ekrana taşımışlar, ee ne farkı kaldı? Bir de parmak izi okuyucuyu arkaya falan taşımışlar cidden saçmalık yani. 2014 yılında çıkan bütün amiral gemisi telefonlar şu anda piyasadaki telefonlardan çok daha iyiydi, şimdiki bütün telefonlar birbirine benziyor.




    0



    0
  12. Telefonu internetten sipariş etmiştim, sonunda elime geçti, biraz inceledikten sonra batarya ömrünün baya baya iyi olduğunu farkettim, bütün gün elimden düşürmediğim halde akşam yatağa girerken hala yüzde 15 şarjı vardı, ki bütün gün boyunca internette gezinip whatsappta takılıp diğer sosyal medya hesaplarımda takıldım, oyun falan da oynadım. Bütün bunlar haricinde beni hayal kırıklığına uğratan tek bi şey oldu o da kameranın karanlıktaki performansı idi. XZP’den sonra daha farklı bi şey çıkar diye bekliyordum ama yine neredeyse tıpatıp bi kamera koymuşlar yani bu cidden hayal kırıklığı oldu benim için. Evden dışarıyı çektiğim fotoğraflardaki renkler genelde soluk oldu, ki sokak ışıkları falanda yanıyodu yani, HDR modunda ise biraz daha iyi ama yinede hala biraz gürültü mevcut. Eğer kamera konusunu kafanıza takan biriyseniz samsung galaxy s8 i ya da samsung un diğer telefonlarını tavsiye ederim ama eğer performans peşindeyseniz ve kamera pek umrunuzda değilse XZ’yi tavsiye ediyorum.




    0



    3
  13. Önceden samsung kullanıcısıydım, telefonum kırıldıktan sonra Sony almaya karar verdim ve cidden söylüyorum arkadaşlar hiç bir telefondan bu kadar mutlu olacağım aklıma gelmezdii telefonu defalarca düşürmeme ramen en ufak bi çizik dahi yok telefonda, telefon kesinlikle dayanıklı bi telefon. Sony kesinlikle harika dayanıklı telefonlar yapıyor, wifi ve üç gye bağlanma konusunda çok hızlı, bu arada televizyona falanda bağlanıyor, telefonu kullanmak çok zevkli, evin en ücra köşesinde bile çekiyor, telefona direk olarak ekran koruyucu taktım, bence herkez taksın zaten, sonuçta düşünce parçalanırsa verilen o kadar para boşa gidiyor.




    1



    2

Siz ne düşünüyorsunuz?